2009-01-18

Motivationen tryter... ordentligt! Det är svårt när motgångarna avlöser varandra. Har, efter att blivit smittad av min särfar, haft problem med magen under en veckas tid. Det har gått sisådär, kan man säga.

I torsdags tog jag mig hem till Fritte, för att vi skulle spåra upp KM-banan som skulle användas idag. Dessutom skulle jag då passa på att testa nya belysningen. Allt gick bra, men magen såg till att göra sig påmind hela resan.

På fredagen lyckades jag att skära mig i pekfingret med en rostig kniv. Resultatet av det blev en infektion som nu lyckats svullna ordentligt. Den ska under morgondagen kollas upp av någon utbildad själ.

Med andra ord blev även denna helg inställd. Nytändning önskas...

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad roligt att du bloggar :)

Anonym sa...

Hoppas du kommit igång igen och startar i Strängnäs!!