2008-12-26

Idag var det tänkt att jag skulle tävla. Götas KM-start stod på tur, men eftersom jag äter penicillin till och med söndag kväll blev det till att stå vid sidan av och titta på. Det var ju inte fy skam det heller, men jag ljuger om jag påstår att jag inte blev sugen. Dessvärre missar jag även tävling nr två på söndag...

Skulle hjälpa Fritte i depån idag, men han utgick ur tävlingen på tredje varvet på grund av tekniska problem. Vann är jag ganska övertygad att Wicksell gjorde, även om jag inte sett nån resultatlista. Såg ut att gå fort idag.

På måndag ska jag börja träna så smått igen. Får börja försiktigt så lungorna hänger med. På nyårsafton blir det sedan en par-endurotävling som mest är på skoj hemma hos några bekanta, och sen är det KM nr tre på lördag och premiär för Östra Open på söndag. Får väl ta't för vad det är... kroppen är inte vad den brukar vara.

Inga kommentarer: