2012-01-06

2012 står för dörren...

Nu var det ju ett tag sen jag skrev nåt här. Över ett år sen faktiskt. Jag har gjort lite försök att knåpa ihop en "riktig" hemsida, men det finns varken tid eller motivation till det. Så det får bli lite racebloggande här istället.

2011 var ett år jag helst vill glömma. En knäskada i maj strulade till resten av året och det var inte förrän i början på november som jag började rulla lite igen.
Inför det här året kommer jag fortsätta köra för Team KW-Service i Strängnäs. Det är nu fjärde året som dom hjälper mig, vilket betyder jättemycket. Borrsvängen AB fortsätter vara den stora anledningen till att jag kan hålla på med den här sporten. Janne "Borris" Fransson med familj har ett enorm engagemang i det jag gör. Berna Racing fortsätter justera fjädringen, vilket jag är grymt nöjd med. Marco kan sina saker och vi börjar förstå varandra väl.
Till 2012 har jag inlett ett samarbete med Sveriges bästa endurostränare, Robban Grindberg. Robban har genom åren arbetat med toppförare som Niklas Gustafsson, Jonas Karlsson och Vanja Kollmann, och det ska bli mycket spännande att se vad han kan åstadkomma med mig. Den gemensamma målsättningen är SM-poäng i SM2-klassen. Om det blir ett eller flera får tiden utvisa.

Numer sadlar jag en KTM 350 EXC-F SixDays. En cykel som jag gillade från dag ett, och jag tror att med lite finjusteringar kan det nog börja gå lite snabbare.

Väl mött i skogen allesammans.

1 kommentar:

jansson sa...

skoj tomas ska bli spännade att följa dig denna säsong 2012!